deniseopstage.reismee.nl

Mijn eerste dag

Mijn eerste dag:

Het is mijn eerste dag in France. En ik heb me al echt vermaakt! Ik had verwacht dat mijn eerste dag echt saai zou zijn maar het was echt het tegenovergestelde! Als eerst ben ik een stuk wezen longboarden aan het stand. Ik heb enorm genoten Van het uitzicht. Ik ben daarna naar het dorpje geweest. Het is een gezellig klein dorpje. Met een aantal lokale café's. Ik werd wel erg aangekeken. Denk dat ik opviel als vreemde:P.

Daarna dacht ik ga ff rustig iedereen up to date houden hoe het met me gaat via internet. Bij de bar op de camping hebben ze namelijk internet. Ik heb daar even gezeten tot ik al een wijntje aangeboden kreeg. Dat kon ik natuurlijk niet weigeren en ik ben er gezellig bij gaan zitten.Ik heb een tijd met 2 oudere mannen en een stelletje van een jaar of 25 aan de bar gezeten.

Ze deden echt moeite om engels tegen me te praten en mij erbij te betrekken. Dit zijn mensen die hier dicht bij wonen en vaak even op de camping gezellig een drankje doen. Het grappige was toen ze hoorden dat ik uit Nederland kwam dat ze gelijk over de coffee shops begonnen. Op een geven moment vroegen ze me of ik mee ging om bij hun te eten. Natuurlijk zij ik ja.Het was echt vet. Ik kom aan bij dat huisje. Echt zo'n vet klein ouderwets huisje met een super grote tuin!! Binnen zag het er allemaal heel primitief uit. Maar toch heel gezellig. Het grappigste vond ik dat ze nog steeds de kerstboom hadden staan binnen!

We gingen mosselen eten. Iets was ik echt nog nooit gegeten had. Ik vond het nog best te eten ik had dat niet verwacht!Ze hadden op de achtergrond Franse reggae aan. Ik vond het wel grappig om te zien hoeveel fransen eigenlijk zuipen echt niet normaal!! Die hebben in 2 minuten hun glas al leeg en het rare is dat ze daarna allemaal nog gewoon autorijden. Iets wat je in Nederland echt niet kan doen.

Na het eten hebben ze me weer naar de camping gebracht. Het zonnetje komt nu eindelijk door. Ik ga zo nog even naar het stand kijken naar de parapanter en nog een klein wandelingetje maken.Ik heb mezelf voorgenomen om vroeg me bed in te duiken, want morgen is mijn eerste werkdag!

Toedeloe

Reacties

Reacties

Femke

Je bent wel snel zeg ;)
En wat een gave foto's :O

Succes morgen!!

Milene

Volgens mij ga jij je prima vermaken daar:)
Have fun!

Hannah

Dennniiiiis! Ik mis je man! hoorde maar niks van, was te verwachten natuurlijk ;) Gaan we binnenkort effe bellen of skypen ofzo!? Heb je nog je Nederlandse nummer!? Klinkt super vet je verhaal, geniaal! Echt iets voor jou! Geniet er van lekkertje :p x

Ania en Pa

He leuk om zo toch op de hoogte te blijven van wat je doet, ziet er goed uit.Pas goed op jezelf.
XXX Ania en Pa

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!