deniseopstage.reismee.nl

Mon deuxieme dag:P

hee people!

Cool

Nu ik nog steeds het goede voornemen heb om mijn blog bij te houden, ga ik meteen verder met mijn 2de dag.

Vandaag was mijn eerste werkdag bij de receptie. Ik moest er om half 10 zijn. We begonnen met een klein rondleidingkje over de camping. Dat voor mij allang niet meer nodig was wnt ik had zelf alles al bekeken! Ik kreeg als eerst te leren hoe ik een reservering in de computer moet zetten. Dat was nogal lastig want alles is frans! Het was een rustige dag en hoefde niet veel te doen. Ze probeerde me wat frans te leren en het was heel gezellig.

Na me werk ben ik gelijk naar de supermakt gelopen. Het was zo duur niet normaal! De goedkopere supermarkt is te ver om naar toete lopen. Maar goed ik moet eten. Dit was de eerste x dat ik hier ging koken. Wat een drama zeg! Ik moest met een stokje hetgastel aan zien te krijgen, had ik die eindelijk aan,kwam ik erachter dat er geen blikopener was. Dus ik moest met een mes een mooi gat in het blik zien te krijgen. Wat overgens gelukt is!Toen ging alles wel goed. Lekker stuk vlees gebakken en groentes gekookt. Toen ik klaar was met eten kwam ik erachter dat er geen afwasmiddel, afwasborstel, doekjes etc was. Dus maar met kokend water, m'n handen en met wat shampoo alles schoon gemaakt:P.

Daarna heb ik nog een tijd op het strand gezeten en gepraat met een Franse boy die elke dag daar komt om te surfen. Als je op het strand zit vergeet je echt de tijd! Heerlijk om te zien al de surfers in het water, zon en mooie golven.. Kan nu al niet meer zonder!

vanaf volgende week heb ik hier een fiets. Hoef k lekker niet alles meer te lopen! pff wat is alles ver..Morgen en overmorgen heb ik vrij dus ik ga lekker de bus pakken naar Pornichet en kijken of ik kan kitesurfen en shoppen.

lataahh

Denise

ps. voor fotos bekijkhttps://picasaweb.google.com/denisevankoningsbrugge/StMarcSurMer#:

Anna

zoo dat klinkt nu al leuk, nice dat je je vermaakt en dat er leuke mensen zijn. We gaan binnekort skypen want moet echt met je praten! Geniet ervan.

Marlies

Hoi Denise,

Wat leuk om je te kunnen volgen op reismee, ik lees dat je al aardig wat dingen heb ondernomen in de korte tijd dat je er bent. Ik hoop voor je dat er veel boekingen binnen komen, met name van Nederlandse gezinnen zodat je ook af en toe je moerstaal kan praten. Want het lijkt me wel dat je dat af en toe zal missen. Leuk dat je volgende week een fiets krijg, dan hoef je niet die afstanden te lopen. Dan kan je ook misschien wat verder fietsen naar een goedkopere supermarkt.
Ik blijf je volgen Succes.

Groetjes Marlies

Anouk

hahah, ook echt denise acties he ;)
Superleuk!!
X