deniseopstage.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Partypeople!

Cool

Zaterdag is het eindelijk zo ver. Ik ga jullie allemaal 4 maandjes verlaten. Ik hoop dat jullie dit aankunnen. Zo niet.. Hier het adres waar jullie mijn kunnen opzoeken!

YUKADI VILLAGE DE L'EVE


Route du Fort de l'Eve
Saint-Marc-sur-Mer
44600 - SAINT-NAZAIRE

Schaam je niet er zijn meerdere mensen die niet 4 maandenzonder me kunnen.

Hier het lijstje: Dion, William, Amber,Sandra, Sanne, Arjen en Robbert.

Je bent van hartewelkom om je hierbij aan te sluiten.

Waar deze blog op neerkomt:

Wil je op de hoogte blijven wat ik allemaal aan het uitvreten ben zal ik als ik jou was regelmatig mijn blog in de gaten houden!

Reacties

Reacties

Mariska

heeel vele plezier en succes!

kus.

Daniël

Veel plezier, en ik kan ook niet 4 maanden zonder je!:P

Mariska

Super!!! Ik ga je zeker volgen...morgen is het zover...have fun en doe voorzichtig! X je nicht

Nicoleeeeee

HAHHAHAHAHHA

Julia

Chicka, heeeeel veel plezier daarzo! Geniet ervan en ik zal je blog in de gaten houden! Ben benieuwd naar hoe het daar is en je verhalen die gaan komen!
Liefs Julia

Carla

Denise, heel veel plezier en maak er een te gekke tijd van!!!!!!!

Groetjes en liefs van Gert & Carla

liesbethjari@hotmail.com

lieve Denise, veel plezier in Frankrijk. Ik ga je volgen vanuit Zeist hoor! dikke kus Liesbeth Vriend

liesbeth

oja en ik hoop dat je daar lekker kunt khytsurfen, shit zal het wel verkeerd hebben getypt. doeiiiiiiii

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!