deniseopstage.reismee.nl

nieuw nieuw

People!

Veel mensen vragen om een nieuwe update, dus bij deze!

Vandaag heb ik een vrij dagje. Ik heb heel lang vanochtend gebeld met vacansoleil omdat het hier niet is zoals ik had verwacht. Er is nog zeer weinig te doen en de collega's wonen allemaal in de buurt dus gaan na hun werk allemaal gelijk naar huis. Ik moet zeggen het is best moeilijk alleen zijn.

Normaal heb ik veel mensen om me heen en doe ik elke dag wel wat leuks maar hier is het rustig en haast geen mensen om me heen, dus dat is behoorlijk wennen.

Vandaag heb ik lekker een dagje op het strand door gebracht. Lekker zonnen en genieten van zee geluiden. Toen ik op het strand was kwam er een Hollandse vrouw naar me toe. Die staat bij ons op de camping met haar man. We hebben een tijd gezellig gepraat en heeft me uitgenodigd om van de week 's avonds een borreltje te komen doen bij hun.

Dus dat ga ik van de week ook zeker doen. Even lekker er op uit en niet elke avond in me huisje film kijken.

Verder heb ik nog niet zo veel meegemaakt. Ik moet wel zeggen het is hier heerlijk weer, elke dag! Ik ga stoppen want ik ga eindelijk na een lange tijd weer eens skypen met Anna. Die is eindelijk weer in Holland.

Ajuuss

Reacties

Reacties

Nicole

Ah niet chill gek! Nja kun je niets aan doen natuurlijk. wat zegt Vacansoleil dan? Je kunt iig naar het strand. Hier is ook niets te doen. Succes eh. xx

Oma Noorman

Hallo lieve schat
Heel fijn dat je de draad weer opgepakt heb. Maar wat vertel je leuk en dat heb je harstikke goed gedaan.
Maar je moet niet maar zo een huisje alleen binnen gaan, je kent daar alles nog niet zo goed
Wel oppassen hoor! Je moeder is heel zuinig op jou, maar dat weet je wel! Nou lieverd groetjes en tot gauw. Opa is aan het sporten en dan naar de sauna
Liefs Oma en Opa.

Danielle

Ja wat had vacansoleil gezegd dan aan de telefoon? Doe je nu nog steeds elke dag receptie? Of ook wat andere dingen tussendoor? Adios y Besoo!

Liesbeth

Hoi lieve Denise, jammer dat er zo weinig te doen is op de camping. Heb je wel veel tijd om na te denken wat je verder met je leventje wilt?Toch. Misschien als het hoog seizoen begint komen er andere mensen bij jullie staan? Maar eh ga je alleen wat drinken overal of koken er ook luitjes wel eens wat voor! Tenslotte is met meer mensen eten gezelliger. XX

Margot van 't Land

Hoi, hoi, gelukkig weer een teken van leven! Ik maar steeds kijken of er iets nieuws op stond, maar nee hoor!
Het zal allemaal best moeilijk zijn vooral met de taal, maar volhouden he! Jammer dat er nu nog zo weinig te doen is, maar je gaat steeds meer richting het echte vakantieseizoen en wie weet wat er nog op je pad komt!
Blijf je openstellen voor de dingen om je heen kop op en je zult zien dat je nog best wat van kunt maken. Succes en een dikke kus. xxx

Oma en Opa Noorman

Hallo lieve schat
Hoe gaat het met jou? Heb je nu iets meer te vertellen?
Gaat alles wel goed met jou?
Margot en Tjeert zijn ook vannacht met vakantie gegaan naar Spanje. dus die worden weer lekker bruin.Morgen komen Lars en Kjeld en Hans en Margret.Groetjes weer en liefs en een knuffel van ons Opa en Oma. Horen wij gauw iets van je?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!