deniseopstage.reismee.nl

mini verhaal

Ik heb vernomen dat veel mensen het nog niet weten dat ik inmiddels weer op een andere camping ben beland.

Ik zit nu in de Belgische Ardennen op camping Spa d'or. Het is ook een kleine camping, maar het is er erg gezellig. Ik zit er nog maar 6 dagen maar het is echt het tegenover gestelde als waar ik vandaan kwam. Afgelopen zaterdag was mijn eerste werkdag in de bar. Het was echt volle bak! Vanwege het pinksteren. Savonds kwam er nog een bandje optreden en ik moest werken. Er hing zo'n leuke sfeer! en afgelopen maandag ben ik wezen bowlen met een paar mensen van de crew. Gister en eergister film gekeken met ze.Dus ik vermaak me hier wel! Me werksaamheden hierzijn horeca en over 4 weken animatie.

Reacties

Reacties

Johannes

Ja hallo!

Waar zijn de credits voor de chauffeur die je bracht in den klassieke cabrio en zijn lieftallige co-driver Anna?

Nou nou nou?

Johannes

denise zelf

hahah. Maar daar ben ik jullie ook erg dankbaar voor. Zonder jullie was ik hier niet eens. Komen jullie nog een x langs lijkt me gezellig man!

xxxxx Voor de drivers

liesbeth

Hoi Lieverd, wat leuk voor je dat je ergens anders heen mocht. Kun je misschien toch al je punten halen daar.Als je weer thuis bent drinken we er een borrel op. Klinkt er gezellig in de ardenne, en dichter bij als je naar huis wilt na je stage. Zeg hoe heb je dat leuke hondje zo gek gekregen? erg leuke foto, was ie een beetje teut ha ha. Achter de bar en bandje erbij is helemaal tof joh, groetjes en hou vol daar.xx

Nicole

Lekaaar dan! Betere stageplek dus.

Femke

Hee!
Echt wel tof dat je gewoon ergens anders zit nu!
Klinkt een stuk leuker!
Veel plezier :)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!